apamehmall597

apamehmall597

apamehmall597

apamehmall597

آرایشگاه گربه

آرایشگاه گربه

آرایشگاه گربه در سایت لبخند حیوانات

آرایشگاه گربه

خیلی از ما با شنیدن اسم ارایشگاه ذهنمان صرفا سمت کوتاه کردن مو می رود.

ولی در زمینه نگهداری حیوانات آرایشگاه صرفا محدود به کوتاه کردن موها نمی باشد.

امروز در سایت لبخند حیوانات به این موضوع می پردازیم.

 

چرا گربه را به ارایشگاه ببریم ؟

گربه ها نیز مانند انسان در طول روز دچار ریز مو هستند.

بیشتر افرادی که گربه دارن بیشتر مواقع فکر میکنند.

که گربه ها نیاز به رسیدگی توی این زمینه ندارند.

در صورتی که گربه ها مخصوصا در نژاد مو بلند نیاز به برس زدن دارند که موهای مرده از بدن آنها جدا شود.

گربه ها موجودات بسیار تمیزی هستند و در روز ممکن چندین ساعت برای تمیز کردن خودشون وقت بذارن.

معمولا این کار رو با زبونشون انجام میدن در در این حین بسیاری از مو های خودشون رو میخورند.

این مو ها معمولا توی معده جمع میشه و بعدا با یک سرفه بیرون میاد اما در بعضی مواقع ممکن خارج نشه و گربه ما رو دچار مشکل بکنه .

 



 

https://labkhandheyvanat.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87/

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب

در حالی که لباسشویی بوش با مهندسی و تکنولوژی پیشرفته روز دنیا ساخته و طراحی شده است، و عملکرد خیلی خوبی دارد. بعد از مدتی استفاده مداوم ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد. اگر به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران هستید و میخواهید بهترین خدمات سرویس توسط مجرب ترین تکنسین ها را داشته  باشید، با سفیر سرویس تماس بگیرید.

مجموعه سفیر سرویس نمایندگی مجاز برند بوش در تهران با تکیه بر سالها تجربه و تعمیرکاران متخصص، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز برای تعمیر لباسشویی بوش در غرب تهران هستیم. خدمات ما شامل نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش و سایر لوازم خانگی برقی می باشد. تعمیر ماشین لباسشویی بوش با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام می شود. تمام سرویس های ما با ضمانت و گارانتی انجام می شود زیرا ما درستی کار خودمان را تضمین می کنیم و به شما اطمینان می دهیم که از اعتماد به سفیر سرویس خوشحال و راضی خواهید بود.

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، ماشین لباسشویی به وسیله ای لازم و ضروری در زندگی ما تبدیل شده و بدون آن واقعا به مشکل می خوریم. از این رو شما اگر به این مشکل برخوردها ید و میخواهید ماشین لباسشویی منزلتان مثل روز اول کار کند متخصصین سفیر سرویس به شما کمک می کنند. برای این کار مجبور نیستید از منزل خارج شوید و یا حتی ماشین لباسشویی خود را از منزل خارج کنید. خدمات سفیر سرویس در محل امکان پذیر است. کافیست که با شماره هایی که در سایت ثبت شده تماس بگیرید. تعمیر کار لباسشویی بوش در اسرع وقت در محل حاضر خواهد شد.

بیشتر بدانید: تعمیر لباسشویی بوش در تهران



 

https://www.bsch-service.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8/

 

اجاره لیفتراک

اجاره لیفتراک

اپراتور لیفتراک باید چه کارهایی را در هنگام بارگیری و حمل کالا توسط لیفتراک انجام دهد؟برای بالا رفتن ایمنی لیفتراک و راننده آن در محیط‌های صنعتی لازم است که اپراتور لیفتراک کارهایی را انجام دهد. این کارها از بروز حوادث و آسیب‌های احتمالی هنگام کار با لیفتراک پیشگیری می کند.

 

اپراتور لیفتراک باید از لباس‌های کار شبرنگ، کفش و کلاه ایمنی مناسب استفاده کند. اگر لباس اپراتور نامناسب باشد موجب می شود که راننده تمرکز کافی بر روی ابزارهای کنترلی داخل کابین نداشته باشد.

اپراتور لیفتراک به هیچ وجه نباید با دست یا پای خیس لیفتراک را روشن کند، زیرا احتمال برق‌گرفتگی وجود دارد.

چنانچه دست های اپراتور لیفتراک‌ آغشته به گریس باشد نباید به اهرم‌های کنترلی لیفتراک دست بزند، زیرا ممکن است ناگهان دست یا پایش از روی اهرم سر بخورد و حادثه‌ای رخ دهد.

 

اپراتور قبل از روشن کردن لیفتراک باید ابتدا در مکان مورد نظر کامل نشسته و مطمئن شود که تمامی ابزارهای کنترل دستگاه قابل‌دسترس هستند. دسته صندلی اپراتور، موقعیت صندلی و آینه‌ها باید مطابق با دید و راحتی اپراتور تنظیم شوند.

پیش از شروع به کار با لیفتراک باید حتما کمربند ایمنی مخصوص اپراتور بسته شود.

هنگامی که اپراتور سوار لیفتراک می‌شود باید سر، بدن و پای او به صورت کامل داخل کابین لیفتراک قرار گرفته باشد.



 

https://www.shahrelifterak.com/category/%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9/

 

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

استفاده از دستگاه خودپرداز

1 ــ زبان مورد نظر را وارد کنید، تمامی دستگاه های خودپرداز در ایران از دو زبان فارسی و انگلیسی بهره مند هستند، شما در ابتدای کار خود با دستگاه خودپرداز باید زبان مورد نیاز را برای ادامه مراحل وارد کنید.

2 ــ رمز کارت خود را وارد کنید، هر کارت بانکی دارای یک رمز 4 رقمی می باشد که شما برای استفاده از کارت بانکی خود نیاز دارید رمز را در اختیار دستگاه خودپرداز قرار دهید، این کار را می توانید با استفاده از بخش دکمه های دستگاه خودپرداز انجام دهید.

3 ــ انتخاب عملیات مورد نظر ، در ادامه پس از اینکه شما رمز خود را وارد می کنید، دستگاه خودپرداز عملیات های مختلف خود را به شما نمایش خواهد داد و شما باید در بین آنها عملیات مورد نظر خود را مانند دریافت موجودی حساب یا دریافت پول انتخاب کنید.

4 ــ در انتهای عملیات دستگاه خودپرداز به شما یک رسید از کار انجام شده ارائه خواهد داد و همچنین کارت شما را نیز تحویل خواهد داد – تعمیر خودپرداز

اهمیت تعمیر و سرویس خودپرداز

خودپرداز یک دستگاه عابر بانک می باشد که به صورت خودکار و 24 ساعته می تواند عملیات های بانکی مختلف نظیر دریافت پول، انتقال پول و... را انجام دهد به همین دلیل تعمیر دستگاه atm از مهم ترین آموزش های تعمیر دستگاه های هوشمند در ایران شناخته می شود که در این متن به آن می پردازیم.

 


 

https://paxpoz.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2-atm/

 

ساخت سوله صنعتی در تهران

 

ساخت سوله صنعتی در تهران

تهران قطب صنعتی ایران است و برای ایجاد کارخانه و کارگاه صنعتی طبیعتا به سوله و ساخت سوله نیاز می باشد. شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو به ساخت انواع سوله در تمامی مناطق تهران می پردازد و بهترین کارخانه سوله سازی است.اسکلت فلزی بنا به وسیله طراح پیاده سازی می گردد این طرح ها بایستی به وسیله بازرسان کیفیت محاسبه گردد.مهم ترین بخش  سوله سازی ایجاد کردن سازه است بعد از تشکیل ان سوله برای نصب به مکان مربوطه منتقل و توسط تکنسین های آن نصب  می گردد.

ساخت سوله صنعتی

 

شرکت سازه های فلزی تپکو با داشتتن ابزار آلات و تجهیزات فنی مجهز ساخت انواع سوله های صنعتی را تجربه دارد. شرکت سازه های فلزی تپکو سوله های مقاوم و مستحکم می سازد. در کوتاهترن زمان ممکن سوله های صنعتی را تحویل می دهیم. مناسب ترین قیمت را در بین کارخانه های سوله سازی داریمساخت سوله مناسب ترین ایده برای ساخت مرکز صنعتی و کارگاهی و تجاری است.که برای آنها از نظر قیمت و مقاومت بسیار بصرفه می باشد.

کارخانه سوله سازی در تهران

ساخت اسکلت فلزی تپکو از بهترین کارخانه ها و معروف ترین کارخانه ها در زمینه سوله سازی در تهران می باشد.دانش و مهارت ساخت سوله صنعتی را دارد.برای ایجاد و ساخت انواع سوله و بنای کارخانه ها با  اسکلت فلزی تپکو در ارتباط باشید.سوله ای که در مقایسه با سازه های مشابه وزن کمتری دارد سوله سبک گفته می شود.سقف این سوله های سبک طبق محاسبات خاص به صورت شیب دار طراحی می شودسوله تک دهاانه و قوسی مهم ترین نوع سوله ها هستند که بر اساس نیاز مشتری طراحی و اجرا می شوند..جهت ساخت سوله بایستی نیاز مشتری در نظر گرفته شود و بر اساس آن سوله ساخته شود.ساخت سوله برای اجرای خط های تولیدی مثل اتومبیل، مرغداری، ساخت کارخانجات و … در شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو انجام میشود.ساخت اسکلت فلزی در شرکت تپکو از جنس فولاد می باشد و تیر و ستون هایی را به صورت عمودی و افقی به هم متصل می نماید.اسکلت توسط ستون ها و تیرها ساختمان را پایدار نگه می دارد.اسکلت فلزی هر ساختمان از سازه های فولادی جدا از هم تشکیل شده که این سازه های فلزی باید به طروق مناسبی به یکدیگر متصل شوند. اتصالات بکار رفته در ساخت اسکلت فلزی از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می باشد. ساخت اسکلت فلزی به دلایلی نظیر کیفیت بالاتر، مقاومت و استحکام بالا، قیمت مناسب اسکلت فلزی جای اسکلت بتنی را گرفته است.

مراحل انجام پروزه سوله سازی در شرکت تپکو

  • برشکاری
  • مونتاژ اولیه
  • جوش اولیه
  • مونتاژ نهایی
  • جوش نهایی
  • تمیزکاری و رنگ



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/