apamehmall597

apamehmall597

apamehmall597

apamehmall597

پانسیون سگ کرج

پانسیون سگ کرج

پانسیون سگ کرج در سایت سایمون کت به تحلیل آن میپردازیم.

سگ ها عاشق صاحبانشان هستند و اصلا دوست ندارند که تنها بمانند . اما برای همه ی صاحبان سگ موقعی پیش میاید که نمیتوانند حیوان خانگیشان را همراه خود ببرند. در این مواقع هتل ها یا پانسیون سگ ها به کمک صاحبان سگ ها می آیند. و به جای آنها از سگ ها مراقبت میکنند.

بیشتر بخوانید

انتقال ویروس کرونا از گربه به انسان

شما میتوانید با خیال راحت سگ یا حیوان خانگی خود را به پانسون سگ بسپارید و کار خود زا انجام بدهید و هر زمان هم که مناسب بودید حیوان خانگی خود را پس بگیرید.

اگر دز ذهن شما هم این سوال ها پیش آمده که فرق هتل و پانسیون گربه چیست ؟ یا چگونه از کیفیت پانسیون ها اطلاع پیدا کنم؟ تا آخر مقاله پانسیون سگ کرج همراه ما باشید.

 

پانسیون سگ کرج

هنگامی که برای طولانی مدت خونه نیستم سگم را چیکار کنم؟

سگ ها حیواناتی صمیمی هستند و بسیار دوست دارند که درتمام مدت کنار صاحبان خود بمانند . سگ ها مانند گربه مستقل نیستند و نمیتوانند به تنهایی در مکانی برای مدتع طولانی بمانند .اگر شما سگ خود را برای طولانی مدت تنها بگذارید ممکن است سگتان مبتلا به بیماری افسردگی بشود . و ممکن است بسیار پارس کند و حتی شروع به جویدن وسایل خانه کند که باعث اذیت سگ و شما میشود. اما چاره چیست؟

بیشتر بخوانید

خرید گربه با عکس

بهترین چاره  و همچنین توصیه ما به شما این است که سگ خود را به یکی از اقوام ، آشنا یا همسایه خود بسپارید که سگتان از قبل یا آن شخص آشنا شده باشد. اما هر کسی این مسئولیت را قبول نمیکند زیرا بعضی افراد از نگهداری سگ ها در خانه هایشان خوششان نمی آید و این کار را بد میدانند.پس حالا چه کاری انجام دهیم؟

بیشتر بخوانید

زبان بدن گربه (قسمت دوم)

این جا هست که هتل ها و پانسیون های سگ  به کمک انسان ها می آیند و از سگ شما نگهداری میکنند .که خوشبختانه در بسیاری از شهر های ایران پانسیون های متعددی وجود دارند که این کار را انجام میدهند. همچنین پانسیون سگ در کرج نیز وجود دارد.

امکانات و خدمات پانسیون سگ شامل چه چیز هایی میباشد ؟

همانند هتل های ما انسانها ، پانسیون های سگ خدماتی همچون غذا ، جای خواب و غیره را به سگ شما ارائه میدهند تا سگ شما در آنجا بسیار راحت باشد . پانسیون های معمولی سگ هارا در قفس نگه داری میکنند و به همه آنها یک نوع غذا میدهند . اما هتل ها و پانسیون های باکیفیت ،خدماتی بهتر و متناسب با هزینه ای که از شما میگیرند ارائه میدهند . برای مثال سگ ها را در قفس های جداگانه و بزرگ نگه داری میکنند حتی در بعضی هتل های سگ دیده شده است که اتاقی مجزا در اختیار هر سگ قرار میدهند.

بیشتر بخوانید

سگ سرابی

غذای مورد علاقه سگتان را به آنها میدهند. به شرایط سلامتی و نیاز های دارویی آنها بسیار توجه میکنند.پارک بازی در پانسیون وجود دارد. معاینه روزانه توسط پزشک انجام میدهند. حتی خدمات جفت یابی برای سگ های شما فراهم میکنند و کار های دیگر از قبیل آتلیه عکاسی و کار های دیگر.



 

https://simoncat.ir/%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%DA%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد